Uusimmat kirjoitukset

  • 21.8.2019 9:08Inbody Kehonkoostumusmittaus Lue lisää »
  • 7.8.2019 11:07Kesän kunniaksi, asiakkaitani ja mikä heitä liikuttaa. Lue lisää »

fb_oranssi

Kiitos vierailustasi!

Käyntejä kotisivuilla:79888 kpl

Uusimmat kuvat

img_20190726_111801
aititytar

Ilmoittaudu syyskuussa alkavaan kestävyysliikuntaklubiiin!

Torstai 23.7.2015 klo 20:08

Oletko kiinnostunut monipuolisesta kestävyysliikunnasta? Haluaisitko opastusta juoksu- tai uintitekniikkaan? Onko tavoitteenasi kenties kunnon kohotus, elämän ensimmäinen triathlon, maraton tai polkujuoksutapahtuma?

Me autamme sinua.

Kestävyysliikuntaklubi on suunnattu kestävyysliikuntaa aloitteleville tai siitä vähän kokemusta omaaville kuntoilijoille. Et tarvitse aiempaa lajikokemusta vaan eri lajit käydään lävitse alkeista lähtien. Tutustumme valmennuksen aikana kestävyysjuoksuun (polkujuoksuun ja maantiejuoksuun), pyöräilyyn, ja uintiin. Lisäksi höystämme harjoittelua lihaskuntotreenillä ja lihashuollolla. Tarkka ohjelma muokkautuu ryhmän toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tapaamme kaksi kertaa kuukaudessa tiistaisin klo 17.45 harjoittelun merkeissä pääkaupunkiseudulla, pääasiassa Helsingin Lauttasaaressa tai Espoon keskuspuiston alueella. Treenaamme yhdessä monipuolisesti vuodenajoista nauttien. Syyskausi starttaa syyskuun 1. päivänä.

1319-IMG_1974

 Valmennukseen sisältyy:

– Yhteisharjoitukset 2 krt/kk, kesto 60 min
– Henkilökohtainen harjoitusohjelma koko valmennuksen ajaksi
– 1 henkilökohtainen tapaaminen (90min), jonka aiheena voi olla esimerkiksi juoksu- tai uintitekniikan hiominen. Tapaaminen sisältää myös henkilökohtaisen liikkujanprofiilin (Huco Sport) läpikäymisen valmentajan kanssa. Profiili auttaa sinua ymmärtämään millainen liikkuja olet ja millainen harjoittelu sopii sinulle.
– Alku- ja lopputestit (lihaskunto ja polarin vo2max testi tai juoksu/kävelytesti)
– Sähköpostikonsultoinnin ja Facebook yhteisön valmennuksen ajaksi
Osallistujamäärä min 4, max 10 reipasta kuntoilijaa!

Valmennuksen hinta on 148 €/kk (sis. alv. 24%). Hintaan eivät sisälly hallimaksut. Ryhmässä on mahdollisuus jatkaa myös kevätkaudella, joka on 6 kk jakso päättyen kesäkuussa pidettävään harjoituskisaan.

Kysy lisätiedot ja tarkempi aikataulu: liisa@liisavalmentaa.fi /  puh. 050 336 36 59 tai minna.syvala@gmail.com /puh. 044 783 4399.

Ilmoittautumiset 28.8.2015 mennessä!

Henkilökohtaiset valmentajasi:

Minna Syvälä 
36-vuotias personal trainer  ja ravintovalmentaja. Oma päälajini on kestävyysjuoksu maanteillä, poluilla ja radalla. Takana 16 maratonia maantiellä, lukuisia puolimaratoneja ja ratamatkoja. 2015 Rotterdamin maratonilla oman ikäryhmän 3. omalla ennätyksellä 2.53.

2015 mm. Aikuisurheilijoiden N35 SM kultaa 5000m. Silkasta ilosta ja monipuolistaakseni harjoittelua hiihdän, suunnistan, pyöräilen, uin ja vaellan. Valmentajana olen päättäväinen, pitkäjänteinen ja empaattinen.

www.minnasyvala.fi

Liisa Lampola

47-vuotias kunto-, ravinto- ja life coach. Omat lempilajit triathlon (uinti, pyöräily, juoksu) hiihto ja voimailulajit mm. oman kropan painolla, kahvakuula, kuntosali ja gymstick. Tavoitteena oman parhaan tuloksen hakeminen triathlonissa, käsillä seisominen ja leuanveto, pilke silmäkulmassa!

Kun aloitat tänään, vuoden päästä huomaat, että kannatti!

www.liisavalmentaa.fi 

Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: kestävyysliikunta, polkujuoksu, uinti, pyöräily, juoksu, triathlon

Tavoitteena triathlon? Pienryhmävalmennus aloittelijalle.

Tiistai 18.11.2014 klo 11:07

minna_juoksee.jpgTammikuun 13. päivä 2015 klo 17.00 2015 aloittava pienryhmävalmennus on suunnattu kestävyysurheilua aloitteleville tai siitä vähän kokemusta omaaville naisille.

Tutustumme valmennuksen aikana mm. juoksuun, pyöräilyyn ja uintiin. Lisäksi höystämme harjoittelua lihaskuntotreenillä ja lihashuollolla.

Tarkka ohjelma muokkautuu ryhmän toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tapaamme kaksi kertaa kuukaudessa harjoittelun merkeissä pääkaupunkiseudulla, pääasiassa Helsingin Lauttasaaressa tai Espoon keskuspuiston alueella. Treenaamme yhdessä vuodenajoista nauttien monipuolisesti aina kesäkuun loppuun asti. Tavoitteenasi voi olla esim. triathlon- tai juoksukisoihin osallistuminen ensi kesänä.

Valmennukseen sisältyy:

  • 12 á 60-75min yhteisharjoitusta

  • 1 henkilökohtainen tapaaminen, jonka aiheena voi olla esimerkiksi juoksu- tai uintitekniikan hiominen

  • henkilökohtainen harjoitusohjelma koko valmennuksen ajaksi

  • alku- ja lopputestit

  • harjoituskisa kesäkuussa

  • sähköpostikonsultoinnin ja Facebook yhteisön valmennuksen ajaksi

  • osallistujamäärä min 4, max 7 reipasta naista!

6 kuukauden valmennuksen hinta on 148 €/kk (sis. alv. 24%). Uima- tai muut hallimaksut eivät sisälly hintaan.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 15.12.2014 mennessä liisa@liisavalmentaa.fi / puh. 050 336 36 59 tai minna.syvala@gmail.com /puh. 044 783 4399. 

Henkilökohtaiset valmentajasi:

Minna Syvälä 
35-vuotias personal trainer ja ravintovalmentaja. Oma päälaji kestävyysjuoksu. Takana 15 maratonia, lukuisia puolimaratoneja ja ratamatkoja. 2014 Aikuisurheilijoiden N35 SM-hopea maratonilla. Silkasta ilosta ja monipuolistaakseni harjoittelua hiihdän, suunnistan, pyöräilen, uin ja vaellan.

www.minnasyvala.fi

Liisa Lampola 

47 -vuotias personal trainer, ravintovalmentaja ja life coach. Omat lajit mm. uinti, pyöräily, juoksu, kahvakuula, kuntosali, hiihto ja mausteena vähän kaikenlaista muutakin. Kestävyysurheilun saralta takana lukuisia maratoneja ja triathloneita eri matkoiilta ja edessä vielä enemmän.

www.liisavalmentaa.fi

Tervetuloa rohkeasti mukaan!

vantaablogi2.jpg

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: triathlon, aikuinen, pienryhmävalmennus, aloittelija

#PinkWheels

Lauantai 26.4.2014 klo 8:03

kgrhqjjgeswzjrmobp5r6lpcq60_35.jpg

 

On kunnia olla mukana Baba Lybeckin organisoimassa #PinkWheels kampanjassa, missä tempaistaan isommalla porukalla rintasyövän ehkäisemisen ja SPR:n kantasolurekisterin puolesta.

Tästä lähtien uin, juoksen ja pyöräilen asian puolesta ja erityisesti Elina Jouhkin ja muiden rintasyöpään sairastuneiden puolesta.

Pyöräilijä ja triathlonisti Elina Jouhki sairastui rintasyöpään 2012 kesällä. Parannuttuaan siitä, hän jatkoi menestyksekkäästi urheilemista ja tuli muun muassa toiseksi 20 kilometrin aika-ajon SM-kisoissa vielä samana vuonna.

Heinäkuussa 2013 hän sijoittui Ironman 70.3 Norway/Haugesund –kisassa yhdeksänneksi ja sai arvostetun ”Viking Spirit Awardin”, hienon viikinkimiekkareplikan. Lisäksi kisan järjestäjät lahjoittivat Elinan nimissä 10 000 NKR Suomen Roosa Nauhalle. Menestys Norjan kisassa toi Elinalle myös paikan Las Vegasissa pidettäviin Ironman 70.3 MM-kisoihin. Matka kuitenkin peruuntui, koska elokuussa 2013 Elina sairastui aggressiiviseen leukemiaan. Seuraavat lähes viisi kuukautta hän vietti sairaalassa. Lucian-päivänä 2013 Elinalle tehtiin kantasolusiirto ja alkuvuodesta 2014 kaikki näytti suhteellisen hyvältä. Viime torstaina 17.4.2014 Elina sai kuitenkin tietää, että leukemia on uusiutunut.

Elinan piti osallistua heinäkuussa 2014 Frankfurtin Ironman-kisaan. Tarkoitus oli tempaista isommalla porukalla vaaleanpunaisten pyöränrenkaiden avulla rintasyövän ehkäisemisen puolesta. Sairastumisen takia se ei nyt häneltä onnistunut. Mutta me muut voimme tehdä se hänen puolestaan.

Minä osallistun kesällä mm. Vantaa ja Joroisten triathlon -tapahtumiin ja omistan kisat rintasyövän ehkäisemiselle ja Elinalle.

Elinan motto kiteyttää hienosti:

life-may-not-be-a.jpg

Kuntoillaan/urheillaan rintasyövän ehkäisemisen ja Elinan puolesta nyt, kun hän ei itse sitä voi tehdä!

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: rintasyöpä, kantasolurekisteri, pinkwheels, triathlon

Helmikuu helistää

Maanantai 17.2.2014 klo 14:56

Sanonta helmikuu helistää tarkoittaa kuukaudelle tyypillisiä kovia pakkasia. Helmikuu onkin keskimäärin vuoden kylmintä aikaa, vaan ei ole tänä vuonna. Tammikuussa hankituilla suksilla on hiihdetty 4 kertaa ja kun ulos katsoo niin siihen taitaa jäädäkkin. Ehkä keleistä johtuen ajatus karkaakin jo tulevaan kesään ja lempiharrastukseeni avovesiuintiin. Mökillä tulee uitua päivittäin ja usein suuntaan järven selälle ja uintireissulle kertyy matkaa helposti pari kilometria. Usein hyvässä seurassa, kun mies soutaa ja huopaa vierellä koiran valvoessa kaikkea.

Avovesiuinti kuuluu yhtenä lajina triathloniin ja tämä on kasvattanut avovesiuinnin suosiota viime vuosina. Itsekkin olen harrastanut triathlonia jo 90-luvulta (KemTU oli edelläkävijä) lähtien välillä enemmän, välillä vähemmän. Mielessä onkin jo ensi kesän tapahtumat mm. Joroisten tri-puolikas.

Avovesiuinti sopii hienosti suomalaiseen mökkimaisemaan. Parhaimmillaan uimapuku ja uimalasit riittää. Märkäpuvulla sekä harjoituksen, että kauden kestoa voi pidentää huomattavasti. Märkäpuku myös helpottaa uintia ja tuo turvallisuutta, koska kelluttaa.uinti_ja_peppi.jpg

Helmikuun innoittamana paketoin uintivalmennuksen, joka sisältää:

  • alkukartoituksen
  • alku- ja lopputestit
  • henkilökohtaisen harjoitusohjelman
  • 6 á tunnin vaihtelevaa henkilökohtaista uintitreeniä (Lauttasaaren/Tapiolan uimahallissa), joissa hiotaan vapaauintitekniikkaa
  • avovesiuintipäivän 7. kesäkuuta Hämeenlinnan Munakasjärvellä (sis. päivän aikana 2 á tunnin uintiharjoitusta + makoisan grillilounaan + kahvit + saunan)
Helmikuun erikoishintaan 590€ (sis alv 24%). 

Uintivalmennuspaketti on aikuiselle ja jo uimataitoiselle.

Uimisiin!

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: avovesiuinti, triathlon, vapaauinti